Dobra kamera samochodowa.

camera-1869134__340

Od jakiegoś czasu zdarzają mi się dziwne sytuacje na drodze. Ja mam po prostu pecha, czy ludzie są tacy chamscy. Ostatnio bardzo często mam taką sytuację, że ktoś mnie na trzeciego wyprzedza, albo wymusza mi pierwszeństwo. Nie jestem w stanie, zrozumieć jak tacy ludzie mogą czuć się bezkarni. Mój mąż znalazł rozwiązanie, a mianowicie zamierzamy kupić kamerę samochodową, dzięki temu będziemy mogli nagrywać wariujących kierowców, a potem wpuszczać na przykład na kontakt 24:D Znalazł też niedawno bardzo dobry poradnik http://gorazakupow.pl/jaka-kamera-samochodowa/ napisany w bardzo zrozumiały i prosty sposób nawet dla osoby, która nie miała nigdy do czynienia z kamerą. Jeśli tak ja my, chcecie pozbyć się z dróg natrętnych kierowców, przeczytajcie ten tekst.

Leave a Reply

